Marketing wielopoziomowy fm group
MLM w Polsce, początki Amway i negatywne opinie
“Amway , czyli amerykańska korporacja założona w 1959 roku przez Jaya Van Andela i Richa DeVosa. Początkowo dystrybutor środków czystości, sprzedający je w systemie sprzedaży bezpośredniej korzystając z marketingu wielopoziomowego, następnie także producent tych środków. Od ok. 1980 roku udostępnia w swojej sieci produkty wielu innych firm i marek – np. Gillette, Pierre Cardin, IBM, Microsoft, Coca-Cola”
Amway rozwijający się intensywnie w stanach zjednoczonych idealnie trafił do miejscowej mentalności, bowiem ludzie znajdujący się po drugiej stronie ziemi idealnie odnaleźli się w “Amwayu” jako firmie, która dystrybuuje produkty w systemie MLM. Po Stanach Zjednoczonych swoje grupy, struktury zaczęto rozwijać na innych kontynentach, również w Europie, gdzie początkowo wiele zafascynowanych osób ideą MLM (marketingu wielopoziomowego) zaangażowało się w rozwijanie swoich struktur i pozyskiwanie klientów, jednak nie trwało to zbyt długo, gdy Amway zaczynał być rozpoznawalny przez większość osób wiele struktur się rozsypało, a ludzie wywnioskowali, że raczej nie jest to poważny biznes, ale sekta, która robi pranie mózgu ludziom.
MLM FM GROUP, czyli jak budować strukturę w marketingu sieciowym
Firma FM GROUP pojawiła się na rynku we wrześniu 2004, założona przez Artura Trawińskiego początkowo jedynie z perfumami, dzisiaj z produktami codziennego użytku, które przydają się w każdym gospodarstwie domowym. FM GROUP przez wiele osób kojarzony z sektą czy dawnym Amwayem uzyskał wielką popularność przede wszystkich dlatego, że trafiał i trafia nadal nie do starszych osób, ale do młodych studentów czy nawet uczniów. Są to osoby zupełnie inaczej myślące, lubiące dobrą zabawę, rozrywkowe, które jako cel główny stawiają sobie rozwój osobisty – i to właśnie te czynniki, które spowodowały, że firma FM GROUP ma rację bytu w Polsce. Szkolenia organizowane przynajmniej raz w tygodniu przez zaangażowanych partnerów biznesowych dla nowych członków FM GROUP to szkolenia pełne dobrego humoru, rozwoju osobistego, przydatnych wskazówek i pozytywnej energii, te i inne czynniki pozwalają firmę FM GROUP zdobywać coraz to większe grono zainteresowanych osób współpracą.
0 komentarzy